when I'm sitting on top of killemanjaro

Hejsan svejsan nu är korsitaket Evelina och bloggar igen !

Jo jag har lite funderingar inför morgondagen jag ska också förhoppningsvis på festen som Amanda skrev om jag har bara inte riktigt bestämmt mig vad jag ska va utklädd till antingen blir det samma "utklädnad" som jag hade på min fest förra året men jag kanske drar in till stan och kikar lite ..
Men först ska jag göra det jag hatar mest i hela världen jag ska - gå till tandläkaren !!!!! 
Ushh jag ryser bara jag tänker på det igentligen kanske jag skulle ha vant mig men det blir bara värre och värre särskilt när jag går på vår lilla folktandvård i mantorp i Linköping där jag bara (rätt ofta) kollar till min tandställning är det mycket trevligare människor , men här i mantorp tar dom inte barn på allvar "barn och barn ungdommar då" !!haha  :) 
Jag tänkte på att jag måste fixa nått speciellt att ta med mig imorgon till festen hmm jag kan ibland va riktigt pysslig men som jag sa innan så kanske jag sticker in till stan en sväng :D

men men god natti natti !!

Kram  Evelinna

Kommentarer
Postat av: Alexandra

då är det lite roligare med snö än regn, men den lilla snön som vi fick har tyvärr försvunnit nu :(

2009-10-27 @ 22:40:32
URL: http://aleexandrabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0