Super duper dag?

Det vart det inte.. En super duper dag altså, först har jag haft ont i magen hela morgonen och fram tills nu och sedan fick vi reda på att Gheza INTE ska flytta, inte innan jul i alla fall.. :(

Jag hade så ont i magen att jag var svungen att gå hem:( Den enda som vart glad när kom hem var min katt Saltis, han vart jätte glad när jag kom och ville bara kela hela tiden.. :)

På morgonen fick Amanda och jag se en liten striptease haha det fick mig att känna mig lite bättre xD ;D

Saltis
(vet inte om ni redan sett en bild på honom men endå..)

Hoppas att ni mår bra! Varma kramar Linnéa♥

Kommentarer
Postat av: ISabelle

fin blogg<3

s

2009-10-19 @ 13:36:33
URL: http://sotttnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0