Öken.....................

Så känner jag just nu... Öken...
Haha nee men ville bara skriva , det är faktiskt ett ganska fint ord..? VAD SKRIVER JAG?!?

hm.. nee nu ska jag skärpa mig.. ;) (stavas det så?)
Idag var det onsdag och vi hade matte prov.. Det gick faktiskt oväntat bra!
hih Linnéa är glad idag!

Jag kunde ju tyvärr inte ta några vackra höst bilder för helgen vart ju inte så torr...
Men jag ska försöka ta när jag hinner..

Just nu sitter jag här och väntar på att mammas kompis ska komma för hon skulle typ lämna något.. :S
Så om Amanda och Frida tycker det är konstigt att jag har tid med detta så vet ni nu svaret, Det var så att jag skulle gå till dom när jag hade gjort spanska läxan... :)

Estoy tan mal escrito en este blog!
=
Jag är så dålig på att skriva på denna blogg!

Estoy cansado... förlåt, jag är trött var det meningen att skriva.. Helt pötsligt så gick bara all energi ut..

Jag måste vara det tråkigaste bloggaren någonsin!
FY PÅ MIG!



Jag lovar att jag ska ha något mer vettigt nästa gång!

Superduper varma kramar från Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0