Mååndag! Imorgon är det Tiisdag.

Jag är riktigt trött på min klass! Jag hatar den nog mer eller mindre. Speciellt killarna. Blääää! Det är en kille, som är en sådan som alla andra killar tycker är häftig. Han röker, dricker, är riktigt dum. Men killarna i våran klass ser upp till honom. De börjar röka, tycka att det är fränt med att dricka sig jätte full. Det är speciellt en kille som verkligen har förändrats. Han var super duper snäll innan men nu är han konstig. Riktigt konstig.

Nu ska jag inte prata om min "älskade" klass längre. Men Taack för att dem bra tjejerna som finns! =)
Imorgon har vi svenska prov. Jag har inte övat så mycket så det måste jag göra snart. Tyvärr kunde man inte få MVG på det, men VG ska jag få iallafall.
Jag tror jag sätter för stora krav på mig själv. Men det är väl i och försig bra! =)

Nu måste jag plugga och titta vad jag ska ha för kläder imorgon!

Peace Out!  /Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0