Löördag!

Godmorgon!

Vaknade klockan 07.00 och kunde inte somna om. Så nu har jag legat här och tittat på One tree Hill och ätit frukost. Det är så skönt att det är Lördag idag. Jag vet inte vad jag ska göra idag men jag ska nog hitta på något!
Jag tycker det är så mysigt när det är frost ute då vet man att snart blir det snö. Jag älskar vintern och våren. Dem är mina favorit månader.

Jag har tänkt på att många kanske ser mig som en väldigt tjejig tjej. Men jag älskar ju att fiska och plocka svamp och så. Det är nog inte så många som vet.
Nej, det är inlägget blev lite konstigt! Haha, skriver mera senare.

Peace Out!  /Amanda

                                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0