Kväll !

Hej!
Är hemma hos pappa nu, har duschat och kollar lite på bloggar :)
Jag hoppas verkligen att det kommer snöa i morron som Amanda sa! Jag vill ha mina varma vinter skor! Dom är jätte söta! Det är såna svarta som ser ut som tofflor.... Om ni förstår.. xP

Idag har det varit en bra dag! Vi bytte eget val i dag, förut hade jag hemkunskap men nu bytte jag till läxgrupp. För er som inte vet vad det är så kan man göra sina läxor då :) Det är jätte skönt, jag fattar inte vrf jag inte valde det förut?...

Nu ska jag lyssna lite på Paramore och sedan gå och lägga mig :D

http://pds6.egloos.com/pds/200711/26/16/e0042016_474a2fc8b64eb.jpg


Paramore



Godnatt-kram Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0