Ja, rubrik är ju en bra uppfinning...

Jag tittade just på ett One tree hill avsnitt. Jag vet inte om ni har sett det avsnittet så jag ska inte berätta så mycket om det, men jag ska bara ta upp en sak om det.

 Millicent har ju blivit modell för Clothes over Bro´s och alla modeller är ju så himla smala. Så Millicent börjar ta piller som gör att hon bli smalare, eftersom hon vill passa in. Jag tyckte det var bra att dem tog med det i serien eftersom många tjejer tycker de är tjocka fast de är supersmala. Jag vet att jag skrev om detta i den gamla bloggen men jag tror att ingen läste den så jag skriver det igen!

Om vi tar Kissies blogg som exempel, så står det ju hela tiden att hon bara dricker chailatte och att han går på sin chailatte-diet och att hon dricker maassor sprit. Dem tjejer som läser hennes blogg som inte är så smarta tänker ju då. Åh, jag vill också vara en barietjej som inte äter någonting och bara festar hela tiden. Jag vill operera mina läppar och mina bröst! Dem tjejerna tycker jag synd om. Tänk vad dåligt dem måste må. Varje gång de äter t.ex en chokladbit tänker dem, "jag borde inte äta den här, Kissie äter aldrig choklad". Usch, jag gillar inte Kissie!
Men som Blondinbella brukar säga- Njut när du äter! Isabella är en mycket bättre bloggförebild än Kissie!

Men min förebild kommer alltid att vara Miley!



Peace Out!  /Amanda


Kommentarer
Postat av: Alice

Tack så mycket :)

2009-10-25 @ 21:23:46
URL: http://alip.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag håller med om rubriken :D

2009-10-26 @ 15:22:04
URL: http://mmiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0