I´m not a mind reader, but I´m reading the signs.

Heej!

Här har ni en Amanda på ett väldigt bra humör! Haha!=) Jag älskar våran nya design!

Jag kom just hem från att ha åkt på lite grusvägar med mormor och morfar. Jaa, det är det jag roar mig med på helger. =) Och sedan har jag bakat bullar och övat på engelska provet. Snart det vill säga om en kvart börjar One Tree Hill! Jag har redan sett det avsnittet men jag kan lika gärna se det igen. Det är ju så förträffligt bra! Något ord jag ska börja använda mer är drymmel. Det är ett riktigt bra ord, som jag t.ex kan säga till Gheza. Hoppas han inte kommer till skolan imorgon! Och hoppas att han inte läser våran blogg!

Peace Out!  /Amanda


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gheza kommer inte till skolan mer :(

2009-10-18 @ 18:57:00
Postat av: Daniel

Gud vad snygg design ni har;) Måste ju vara en jevla snygg kille som gjort den haah!:)

2009-10-18 @ 21:12:27
Postat av: Emma

Gheza kommer ALDRIG mer, han har flyttat till typ skåne..

Ifall du inte viste det

2009-10-18 @ 23:22:01
URL: http://emmaholgersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0