I gotta a feeling.

Får ni också huvudvärk när ni pluggar för länge?

Haha! =) Jag måste påminna mig själv att vara lite normal när Fridas kusin går förbi mig i skolan. Idag råkade jag mer eller mindre skrika Aw maan!, när han gick förbi. Han tycker ju att jag är lite speciell redan. Jag undrar vad han tror om mig nu...

På fredag är det maskerad i skolan. Men alltså jag har inte jätte lust att klä ut mig. Jag har ju inte något bra att klä ut mig till. Jag kan ju klä ut mig till hippie men jag vet inte... Jag vill ju ha vanliga kläder! =)

Peace Out!  /Amanda

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hippie vare!:D

2009-10-19 @ 17:54:53
Postat av: diana

nej jag brukar inte få huvudvärk av att plugga :P Men man blir trött i huvudet efter ett tag! :)

2009-10-19 @ 18:37:57
URL: http://dianasl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0