Hjälp?

Idag har det varit en lugn dag, och det har varit jätte skönt.
Vi började med sovmorgon (som vanligt) sedan fysik och där skulle vi skriva en uppsats om elöverkänsliga...
Inte kul.. Men efter det var det idrott och vi körde basket! Det var kul :)
På spanskan frågade Göran hur spanska national sången gick och Emma B och jag (mest jag) började sjunga USA:s national sång " oo sea can you see...." osv lite pinsamt men, men :)

Jag tycker verkligen att Foki är en bra förebild! Hon har aldrig rökt och har en positiv inställing på livet!
Så läs hennes blogg! :D

Snart ska jag gå till gymnastiken, jag är peppad idag! Så jag hoppas på att göra riktigt höga volter idag!

Om ni vill ha lite mysig höst musik så har ni en länk här :
http://www.youtube.com/watch?v=ed5iPu8sqiQ

Jag vet inte hur man lägger upp så man ser hela klippet så om någon vet skulle jag uppskatta hjälp :)

Varma kramar Linnéa!

Ps. Vill tacka den som hjälper oss med designen! STOOR kram till dig! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0