HELG!!!!!

Hej!
JAG ÄLSKAR HELG! Det är detbästa som finns! Eller lov går ju med bra men endå..

Men jag tror att jag inte skulle uppskatta att vara ledig om jag var ledig hela tiden... Tänk på det ;)

Nu har jag kollat på Josh (haha vad förvånade ni borde bli..lol..)och sätt när han spelar trummor, Så bra kan väll du bli Evelina? hehe för JAG skulle ju inte vilja be honom komma till oss och spela istället för dig, nej inte jag inte.. haha

Jag har fortfarande inte kommit på ett bra användar namn att hate på youtube.. Förslag någon?

Jag tycker att fokis blogg är jätte bra! Hon har en bra inställning på livet och tycker att man ska vara glad :D
Som våran lilla Amanda då.. :)

Jag har tyvärr inte tagt några höst kort men det har ju itne varit så fint väder och då är det inte så kul att ta bilder...

Varma kramar från Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0