Hej på er Alla Glada (L)



Hej första inlägget för mig Evelina , är så skönt att va tillbaka till blogg.se , jag är den som spelar trummor i vårat band och sämst är jag också , idag är det ju bandet och jag vet inte riktigt vad vi ska spela men hoppas att det blr nått bra , tänkte även berätta att det var en rätt tråkig dag i dag men rätt slapp matte prov på morgonen (skönt att det var direkt annars hade inte jag kunnat svara på ¨nått) och sen idrott och efter den var det håltimme från kl 10:45-12:30 såååå skönt dom borde införa det oftare och sen när håltimmen var över var det bara fysik & sv kvar och det gick rätt snabbt förutom att min fysiklärare skällde ut mej och sa att jag inte kommer få nått betyg i fysik om jag inte gör provet som dom gjort när jag var sjuk , sanningen är den att jag har frågat om jag har några priv kvar att göra men NEj sa läraren och då går ju inte jag och tror att jag har massa prov att göra ! så jag fick panik och visste inte vad jag skulle säga och jag kommer inte i håg vad jag sa häller :S


Mvh EVELINA


Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Jag har inte sett från säsong 3 och frammåt, men har sett på youtube när marissa dör ><

2009-10-07 @ 21:30:57
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0