091019

Dagen idag var bra. Den blev lite sämre än vad jag trodde men den funkar. Linnéa gick hem efter första lektionen eftersom hon hade ont i magen. Inte bra. Hoppas du mår bättre nu! =)

Jag tänkte en sak, Om alla som läser våran blogg kan skriva lite om sig själva. Det är ju inte så många som läser den men de som gör det. Ni mehöver ju inte skriva så mycket men lite grand! Jag tänkte att jag kunde börja.

* Jag heter Amanda. Haha! =)
* Jag älskar musik, och jag spelar gitarr och sjunger i vårat band.
* Jag bryr mig inte så mycket om vad andra tycker om mig utan jag är mig själv.
* Jag gillar kläder specielt tajts/leggins. Det är min stil. =)

Det kankse var en dålig sak att göra. Men det skulle vara kul om någon skulle vilja skriva lite om sig själv! =)

Peace Out!  /Amanda

Kommentarer
Postat av: Neha

Tack=)



Allt bra med dig?

2009-10-19 @ 16:41:28
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Tobias

Dom var grymt goda ska du veta :D

2009-10-19 @ 16:45:10
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0