Well, I´m still suport Niley.

Hej!

Jag fick mitt omdöme idag. Det stod faktiskt mycket bra saker där ska jag säga er! :) Jonas sa att om jag ville ha MVG i engelska till julen så skulle man vara väldigt muntlig på lektionerna, ha nära MVG eller MVG på proven och ha ett bra uttal. Och vet ni vad det bästa är? Jag är väldigt muntlig på lektionerna, inte rädd för att prata inför klassen, jag hade nära MVG på engelska provet och jag har ett bra uttal. (Det stod det i omdömet faktiskt!) Så jag har nog en chans att få ett MVG till jul.

Haha, ska nog inte skriva mer om det nu! :)

Dagen annars var alldeles underbar. Lugnt och skönt på lektionerna. Haha, förstår någon varför? Jag hoppas att han har fått svininlfuensan...



Peace Out!  /Amanda

Evelina, jag trodde ju att du skulle komma idag. :) Vart är du? Hur mår du? Har du ätit mat?

Kommentarer
Postat av: evelina

haha jag trodde det var lungt för att jag inte var ,.. jag har fruktansvärt ont i huvet , japp jag äter :)

2009-11-10 @ 17:00:04
URL: http://eveelinna.devote.se
Postat av: olatidman

nice! jag hade också mvg i engelska när jag gick i skolan:)

2009-11-11 @ 17:35:45
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: Bobbo

Hej :)



Vad roligt att du kikade in på min blogg och tack för din söta kommentar. <3

Jag håller tummarna för att du får MVG, visst känns det bra att veta att man kommer få ett bra betyg.

Fortsätt så och det är extra roligt att plugga när man känner sig riktigt nöjd.



Kram Bobbo.

2009-11-14 @ 14:43:57
URL: http://destinationowhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0