This is the Potential Break-up song. Our album need just one.

Halloj! :D

Det var ju nästan mörkt när jag gick hem från skolan 15.30. (Okej, inte riktigt nästan mörkt. Men det började i alla fall bli mörkt.) Dagens bästa lektion var Hemkunskapen. Båda två. Haha, jag älskar de fina sjalarna vi får ha på huvudet! :D Vi blir så gulliga.

Imorgon ska vi äntligen få vaccination mot svininfluensan. Men mamma sa att den inte börjar funka förrän om 1-2 veckor efter. Det var ju lite dåligt. Men glad är jag i alla fall att vi ska ta den. Jag skulle faktiskt känna mig lite skyldig om jag inte tog den. Jag menar tänk om man smittar ner något litet barn som inte får ta sprutan. Och sedan blir det barnet jättesjukt. Usch. Man väljer ju som sagt själv hur man vill göra. Och det är ju tur det! :D

Lyssnar på Get Back med Demi Lovato nu. Och jag undrar när mitt Sing Star kommer. Jag börjar tröttna på att vänta.

Nu ska jag skicka in ett dagens ris till Corren. Haha, jag måste ju få mina åsikter hörda! :D

Peace Out!  /Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0