I thought you said I be okey, so why am I breaking apart? Haha, jag låter deprimerad! :)

Ja, nu är mitt huvud fullt av riksdag, propositioner och liberalism. Det får faktiskt räcka för idag tycker jag!

En sak jag tycker är riktigt dåligt är att vi som går i skolan inte får ta svininlfuensa-sprutan förrän den 20 november. Jag tycker det är alldeles för sent! Snacka om att vi kommer bli smittade innan det. Speciellt när vissa har varit i andra länder...
Linnéa, du kan ju tänka över det där med att inte ta sprutan eller inte. Jag menar du kan ju smitta andra, även om du själv inte blir sjuk. (Det har jag hört på nyheterna!)



Peace Out!  /Amanda

Kommentarer
Postat av: julia

sv. hejhej. bara bra tack, själv?



tack så mycket :) din med



kram

2009-11-09 @ 19:17:01
URL: http://juleas.blogg.se/
Postat av: Bobbo

Hej :)



Jag ser att du gillar Miley Cyrus ^_^

Jag tycker hennes låt "When I Look At You" och "Butterfly Fly Away" är så himla fina.

De är två av mina favoritlåtar ;)

Ha en bra dag.



Kram, Bobbo.

2009-11-15 @ 13:33:34
URL: http://destinationowhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0