Hej!

Jag har aldrig mått så dåligt som jag gjorde igår. Jag hade en sådan huvudvärk att jag mådde illa, jag hade så mycket feber att ena stunden rann svetten från mig (bokstavligt) till att jag frös så mycket att jag fick ligga under täcket, varje gång jag reste mig kändes det som jag skulle ramla ihop, jag sov halva dagen och kunde ändå somna på kvällen klockan 21.00. Jag var alltså riktigt sjuk. Och vet ni varför? För jag tog den dumma sprutan mot svininfluensan. Igår hatade jag den sprutan. Men idag mår jag prima. Förrutom lite huvudvärk.

Imorgon fyller Miley 17! Jag hoppas mitt Sing Star kommer så jag kan fira med att sjunga lite Mileylåtar. Haha! :D

Lyssnar på Remember December nu med Demi Lovato. Superbra låt! Kanske en låt vi kan spela med bandet?

Peace Out!  /Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0