Hallå?

Hajsan! Nu är det Linnéa som bloggar... Alla har typ tjatat på mig att jag ska blogga så nu gör jag det! Ok "alla" och "tjata" kanske är fel ord men ni fattar..

Jag har inte bloggat för jag inte haft något att blogga om och det har jag inte nu heller men jag gör det bara för att fok ska sluta klaga!

Men nu ska jag laga mat till "hela familjen".. Om man kan kalla det så, det är ju bara mamma, Adam och jag men endå.. :S

HAHA! Jag måste vara det sämsta bloggaren evar!

Bara för att liva upp detta inlägg så får ni en bra låt :)
Ett tips till Amanda är att inte lyssna på denna lår för jag vet att hon inte gillar denna...

Nu kommer det säkert komma kommentarer som säger att jag inte gillar den utan bara tror att jag typ vill gilla den, men jag gillar faktiskt hård rock :)





Varma kramar Linnéa♥

Ps, kommer mer inlägg när jag har något att blogga om. LOVAR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEMSK LÅT

2009-11-24 @ 19:43:56
Postat av: Anonym

HEMSK LÅT

2009-11-24 @ 19:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0