Get the point? xD

Yoo!

Nu sitter jag hemma hos pappa, vi har precis ätit kebab! Det är såå gott!!!
Vill bara gratta Amanda att du fick så bra betyg.. För mig gick det inte lika bra... Jag fick G+...INTE BRA!
Så nu i helgen är det att plugga So som gäller, det är så tråkigt att det just är so med som är nesta prov nu när man är så taggad att få MKT bättre betyg för våran so lärare är så himla petig! Om man har skrivit allt rätt så har man stavat fel på namnet och har man gjort det rätt så har man glömmt att personen gick på toa kl.3 över 11 på morgonen! Ok så petig med tiden kanske inte han är but you get the piont?

Nu ska jag sitta och nörda youtube ett litet tag sedan ska vi kolla på film. (Som jag brukar göra när jag är hos pappa)

Hoppas att ni får en bra kväll! Många kramar Linnéa

(Fattade ni rukriken? XD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0