Fredag.

Åh, alltid lika kul att läsa Linnéas inlägg! Haha! :)

Vi hade So-prov idag, om politik. Det gick superbra! Annars var dagen i skolan ganska bra.
Dagens bästa lektion- Matte. Va!?, tänkte säkert ni just nu. Men saken var den att vi hade världens bästa lärare Jonas som lärare eftersom våran mattelärare är sjuk. Vilket betyder att Frida och jag fick sitta vid datorn! :D
Dagens sämsta lektion- Svenskan. Jag tycker inte svenskan är tråkig egentligen. Det är bara vissa killar som gör att man längtar förskräckligt mycket till helgen. Och nu är det helg! :) Tur i alla fall att vi har Jonas den lektionen. Jag gillar verkligen Jonas, han är bäst!

Peace Out!  /Amanda


Kommentarer
Postat av: emma

vad gör du denna fredagkväll? (:

Postat av: evelina

haha FJÄSK tror du han läser bloggen ?? :D

2009-11-13 @ 22:32:04
URL: http://eveelinna.devote.se
Postat av: Sabina

Hejsan!

jag säljer kläder på min blogg, titta gärna in och

vem vet du kanske hittar något du vill ha! :)

xoxo

SABINA.

2009-11-15 @ 15:07:14
URL: http://sabinasaljer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0