Everybody needs a soul.

Haha, fick en kommentar av en som tyckte att våran blogg var sjukt tråkig. Jag förstår inte det...

Såg på Karins blogg att hon frågade vilken sång man skulle välja om man var tvungen att vara med i IDOL. Jag tänkte en stund och kom på att 7 things är nog den bästa låt som någonsin gjorts. Texten är så himla bra. Så den skulle jag välja tror jag. Men även Party in the U.S.A, Obessed och When I look at you är nog också bra att ta. Haha, ser någon mönstret i låtarna? Haha! :)

Jag väntar på att maten ska bli färdig. Under tiden ska jag titta på ett nytt One Tree Hill avsnitt som just kommit upp. Yayy! :)

Peace Out!  /Amanda

PS. Lite pinsamt men jag kände bara igen en ändå låt i kvällens Idol. Och det var den Tove skulle sjunga. haha! :)

Kommentarer
Postat av: emma

har du en bra fredagkväll? (:

2009-11-06 @ 21:27:34
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Godkväll!

Haft en bra dag? :)

2009-11-06 @ 21:34:18
URL: http://kamillush.blogg.se/
Postat av: Danne

Hej Amanda! Jag såg nu en grejja på din blogg som blev lite fel hihi! Vädret visar ju Skogås..

Men jag har glömt inloggningsuppgisterna till din blogg så du kan väl maila dem till mej så kan jag fixa det där?

Du har ju min mail kvar? info@dark...

Kram!

/Danne

2009-11-07 @ 13:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0