Är det så att det är Tisdag imorgon?

Jag har kommit på att det finns 2 olika Amandor. Det finns pensionärs-Amanda och sedan dagis-Amanda.
Nu har Dagis-Amanda kommit fram. Vet ni varför? För att julkalendern börjar imorgon! :D Det är ju så mysigt och kul! Det blir ju inte precis sämre när det handlar om SuperSnällaSilverSara och StålHenrik! :D

Annars, har jag pluggat på matteprovet i typ en och en halv timme. Det känns i hjärnan ska jag be att få tala om. Och min kära franska.
Men vill ni veta en rolig sak? Birgitta (franskaläraren) har lite svårt att få pli i sjuornas franskagrupp, så hon ville att vi skulle prata lite med dem om hur man ska vara på franskalektionerna. Höhö... Detta kommer bli superkul! Men varken Frida eller Josefine ville prata med dem, så jag får väl sköta snacket. Eller Rebecca hjälper nog till skulle jag tro också! :D

Linnéa har även kommit på att människorna på våran skola tycker att vi är riktigt konstiga. Och jag måste nog hålla med om hennes hypotes. Jag menar vi är verkligen oss själva, hela tiden! Men jag tycker bara det är bra, eftersom människor som låtsas är så himla tråkiga! Så till alla männsiskor där ute, Var er själva!

Peace Out!  /Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0