Aj.

Aj! Aw maan, var min arm gör ont just nu. Jag tog svininfluensavaccinet idag. Jag kände ingenting för ca 1 och 1 halv timme sedan. Men nu gör det riktigt ont!

Imorgon är det Öppet Hus i skolan och jag längtar! Det ska bli så kul att vara vara på Franskan hela tiden och prata med massa människor. Haha! :D Vi kommer verkligen ha det finaste rummer, jag menar vi har levande ljus, adventsljusstakar, dukar, godis, pepparkakor, mm.

Och vet ni? Jag var 2 poäng från MVG på So provet! Förklarar mer senare min arm orkar inte mer nu!

Peace Out!  /Amanda

Kommentarer
Postat av: Therese

Hehe har också tagit influensa vaccinet...

Vet hur det känns :/

2009-11-21 @ 19:15:00
URL: http://alidatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0