I wish it could be snow tonight.

Hej! :D

Jag har inte alls något viktigt att blogga om egentligen. Jag ville bara skriva lite.

Imorgon har vi matteprov. Eftersom jag inte gillar matte gillar jag inte matteprov. Ganska logiskt eller hur?

Höhö... Vet ni, vi ska ha matätartävling hos Frida tisdagen vi slutar skolan. Den tävlingen ska jag vinna, det har jag bestämt. Men jag tror att jag kan få tufft motstånd av Linnéa. Saken är bara att vi ska spela upp med bandet på kvällen sen. Linnéa och jag tror att en sak kommer hända då. Men det vill inte Frida att vi ska prata om, hon tycker nämligen det är äckligt förstår ni.
Som ni märker är vi väldigt feminima av oss ibland... Haha! :D

Peace Out!  /Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0