YOO! ;D

Nu sitter jag här igen.. :) Som vanligt :P
Pappa har inget badrum just nu så jag fått gå till poolen och duscha...Jag ska förklara:
I pappas golv så har det läckt vatten så hans golv har blivit helt bubbligt av luftbubblor och så, så nu har det kommit några byggjobbare och tagit bort hela golvet i badrummet, det enda som finns kvar är toaletten.. xD Så nu när jag ska gå och duscha får jag gå till andra höghuset till poolen och duscha där :) Men det är inte så farligt, det finns bastu^^ hihi

Jag har det bara så bra just nu (ok det kunde varit bättre om en person visste att jag fanns..) för nu har jag hela höstlovet framör mig! Det ska bli så skönt att slippa Gheza en hel vecka! :D HAH!

Pappa och jag har ju varit Stargate SG-1 nördar och kollat på alla säsonger.. Och igår började vi kolla på det nya stargate universe! Det var jätte bra och spännande så jag rekomenderar det till dom som vill ha lite att kolla på under höstlovet! ;)

Sedan undrar jag vem det var som åkte ut i går på Idol, jag kollade ju på Stargate då så jag missade det.. :)

Hoppas att ni får ett helt underbart lov nu!
Vamra kramar Linnéa!♥

Kommentarer
Postat av: evelina

Stargate SG-1 ??? Behöver en förklarig vad som är så bra me det !?! :)

2009-10-25 @ 22:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0