Hej... :-)

Yoo!

Det var ett tag sedan jag bloggade nu... Men som ni redan vet så vill jag hellst ha ngt att blogga om, och jag har inte haft det...

Men kommer ni ihåg mr. Usgpsrfrgkb? Ni vet han som var den mest underbara, supersöta, gulliga, perfekta, smarta, roliga, fina, romantiska, galen, konstigt söt, bäst?
Igår fick man i allafall fråga honom vad man ville och då när jag kollade på de frågor som han redan hade svarat på var det en fråga om han gillade någon och svaret var ja...:( Så igår kväll somnade jag med ett tungt hjärta... Men sedan i morse kollade jag om han hade svarat på fler frågor och det hade han. Då när jag läste en fråga svävade mitt hjärta på moln igen! Hn hade svarat nej på frågan och man någon sin varit kär! Så mitt svar till om han gillade någon var någ att han tänkte på sin familj! :D



En bild jag tog med min nya kamera!



Tack för att du har läst vår blogg även fast vi suger på att uppdatera:)

Varma kramar Linnéa♥

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hahah leroy har härmat er ;) vad sysslar du med idag sötnos?

2010-01-09 @ 14:10:02
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Om det är du som är "Glassen95" på GSM så vill jag bara säga att jag är -Isabelle- mn nya modell heter Isabelle.V men du kan även ta kontakt med mig via min blogg eller via min E-post <3

2010-01-10 @ 13:37:39
URL: http://vesstrom.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Hej! Jo min dag har varit bra, mejla mig istället för att skriva på min blogg, för där kan det ta evigheter innan jag svarar PUSS

2010-01-10 @ 20:52:44
Postat av: Casandra

Har just nu en tävling på min blogg om ett par hårprodukter värde 520 kronor :) Var med och tävla!



Kram

2010-03-02 @ 18:41:57
URL: http://cazsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0