What Can I Say?

Jag är så himla glad just nu! Jag känner att det här kommer bli en super duper bra dag!! :D

Förs vill jag bara tacka Daniel för att han fixade en JÄTTE fin design år oss! Förlåt för att jag inte skrev det igår men jag vet inte vad jag tänkte på då.. ^^
Men tack SÅ mkt! :D

Jag hoppas verkligen att Gheza inte kommer någon dag i veckan! Han är bara såååå jobbig :@

Men jag är ju glad så nu kan jag inte skriva om honom.. :P Om jag ska skriva om något roligt, så är det nog att vi har sovmorron men det vet ni ju för det har vi vell sagt 150 gånger på denna blogg.. x)
På onsdag måste vi fortsätta med låten! (Eller börja på en ny om Amanda vill de :) )

Varma kramar Linnéa ;)♥

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tack Linnea:)

Roligt att designen uppskattas!

Ni får skaffa lite fler läsare nu då? Om ni har några idéer på förbättringar eller funktioner mm, så är det bara att ni hör av er. Det mesta går att göra, det är bara fantasin som sätter gränser.

/Danne

2009-10-19 @ 16:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0