Tiisdag!

Haloj!

Idag är det tisdag visste ni det? Haha! =) Nu har jag övat på engelska läxan, franskan och matten. Stolt! Nu ska jag bara ta det lugnt och läsa bloggar och sådant!

Imorgon övar ju vi med vårat band. Wihoo! Vi måste bara komma på någon låt vi ska spela. Alltså jag har ju massor med förslag. Men tror ni att det är någon som håller med mig? Nej! Bara ibland! Mitt senaste förslag är Nobody´s perfect. Haha! =) Men jag tror det kan bli frän att spela! Sedan skulle jag vilja spela typ alla andra låtar som Miley spelar! Men jag ska se om jag hittar några ackord på hennes nya låtar. Det blir bra!

Imorgon har vi idrott och vi ska spela fotboll fast ändå inte. Jag fattar inte! Men det brukar jag ju ändå inte göra... Jag längtar inte iallafall!

Peace Out!  /Amanda


Kommentarer
Postat av: jessica JESI.BLOGG.SE

det känns som torsdag! :P

2009-10-06 @ 18:53:35
URL: http://jesi.blogg.se/
Postat av: Fashion

Svar: Hej! nej det var inte jag som hade den bloggen innan. Jag fick ta över den när den hade varit inaktiv för länge :)

2009-10-07 @ 13:42:04
URL: http://fashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0