Registreringsnummer...

HJÄLP!!!!

Igår när pappa och jag åkte från tåget och väntade vid rödljusen såg jag en bil som hade registreringsnummer
JSH och det tyckte jag var VÄLDIGT likt Josh, jag försökte att inte tänka på honom och kollade åt andra hållet...
Men där står en bil som har registreringsnummer HUA!!!!! Till sammans blir det JSHHUA!! TYP JOSHUA!! Det bara måste betyda något... :D:D

Hihi förlåt för den konstiga början men jaa, jag är lite speciel.. x)

Idag har jag letat efter ett par jeans, men mamma och jag hittade inga...
När vi kom hem hjälpte jag mamma i trädgården och gjorde fint och plockade undan sakena inför vintern :)

Nu ska vi äta kycklingfilé :D Det ska bli jätte gott!

SuperDuper varma kamar från Linnéa♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha! Det måste verkligen betyda någonting! =)

2009-10-18 @ 08:22:42
URL: http://loovepeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0