Radio

Nu lyssnar jag på Evelinas och min radio som vi gjorde när vi gick i sexan :) haha den skulle ni allt viljahöra på men tyvärr så skulle ni nog inte förstå så mycket men vi hade väldigt roligt när vi gjorde dom! Vi måste gör några nya!!!

Jag tycker att jag har varit duktig för först så gick jag på min älskade gymnastik och sedan när jag kom hem oc skulle skynda mig så jag inte skulle missa tåget men då säger Adam och mamma att vi inte skulle åka till pappa idag för han mådde inte bra.. :( Men då plockade jag upp tvätten istället :)
Efter det så pluggade jag på spanska provet som jag ska ha imorron, jag hoppas verkligen att det går bra :)

Nu ska jag gå och ta av mig mina linser och kolla lite på josh sen blir nog klockan lagom mycket för mig att ta min skönhetssömn xd



Han är det ABSOLUT SNYGGASTE PERSON JAG SETT!!!!!♥

Skulle så gärna vilja köpa en av hans tröjor en vit som det står "this owl is realy creepy" på men jag kan inte för dom säljer inte till sverige :'(

Varma kramar Linnéa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0