Ny bloggdesign!

Hej!

Eftersom jag ändå är inloggad och fixade till denna blogg lite, så kan jag passa på att säga att den var rolig att göra! Jag som gjort denna bloggdesign har inte en aning om vilka bloggägarna är.

Jag såg en kommentar från denna blogg, på en annan blogg jag designat - så jag klickade mig hit och såg att denna blogg såg för eländig ut haha! (sorry!)..

Så därför erbjöd jag mig att fixa till den lite. Amanda gav mig fria händer i princip, dock ville hon inte ha en dyster design. Då kom jag på tanken att göra den lite Lunarstorm-inspirerad, och det ser väl hyfsat ut eller?

Jag måste erkänna att jag jobbat på som tusan för att få den klar tills idag, för jag hade glömt bort att jag lovat att fixa designen. Sen i fredags så påminde Amanda mej lite snyggt haha! Och då fick jag panik och lovade att den skulle vara klar tills idag senast..
Men i går va jag sjuk större delen av dagen. Jag vaknade med en grym migrän, men den släppte vid sjutiden i går kväll tack o lov.

Nu ska jag bara maila Amanda och fråga om några sista uppgifter så att jag kan ändra lite under "ÖVRIGT", så att det passar ägarnas (Amandas och dem andra) behov. För just nu visar kartan där JAG bor, och vädret visar där JAG bor haha! Inte så intressant kanske!


Kan ju slänga in en bild på mej om nån vill se.. Håll tillgodo...

Hoppas jag gjort någon glad nu iaf!
Kram på er alla!
/Danne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0