Måndag!

Hej! Jätte längesen jag skrev nu känns det som! Men nu ni!

Läste på Mileys twitter att hon och Demi bråkar. Men alltså gör dem det eller är Mileys bara lite uttråkad och låtsas nu när hon är sjuk? Alltså jag fattar inte! Lägger ut några saker hon har skrivit på twitter.
Jag får helt enkelt vänta och se. Eller annars åker jag dit och ser. Så gör jag! Gud, vad jag kan vara smart ibland! Haha!

Skolan idag var tråkig. Oj, sa Amanda det? Jo, det gjorde hon. För den var riktigt tråkig! Men imorgon blir det bättre, hoppas jag!

Och jag kan passa på att säga att jag hatar min klass! Alltså inte mina kompisar, men typ alla killar. Dem är så bläiga! Jag hatar dem. Och sedan finns det en person som typ förändrar varenda liten pojk och gör den till det sämre. Usch!



Måste bara säga att Demi är fantastiskt vacker. Hon har mina absoluta dröm ögonbryn!

Peace Out!  /Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0