Ett väldigt bra inlägg av Amanda! =)

En sak jag tänker ganska mycket på är hur personer verkligen är när de är sig själva. Man ser ofta människor som man vet är på ett sätt men sen när de är med personer som får dem vara osäkra blir dem till en hel annan person.
Jag tror jag  är väldigt  mycket mig själv ungefär hela tiden. Förutom när jag är hungrig eller trött, för då blir jag suur! Jag tycker synd om de personer som är osäkra med sig själva och tänker, passar jag i den är tröjan?, tycker han att jag är ful?, ser jag konstig ut i håret?. Jag tror det är många som tänker så väldigt ofta. Och jag tror det har mycket med att göra med vilka man umgås med. Jag t.ex är med jättesnälla tjejer hela tiden och jag mår ju väldigt bra och är glad. Men sedan finns det ju sånna som inte är med männsikor som de mår bra av. Då blir de osäkra. Och kom ihåg, den tjejen som beter sig konstigt, kör med andra männsikor, och är elak mot andra när den tror att hon inte hör. Det är den tjejen som mår dåligt. Det har jag lärt mig på Top Model! =) Det finns ju alltid någon tjej i varje klass som har den stilen, alltså tror den är bäst och är dum mot andra, intalar sig själv att den är jättesnygg fast egentligen tycker hon att hon är ful. Och säger till massor att någon annan tjej är ful, fast hon egentligen menar sig själv. Det är en riktigt dålig stil!



Peace Out!  /Amanda


Kommentarer
Postat av: linnea

så sant så sant!

2009-10-13 @ 21:40:27
URL: http://materiellt.devote.se
Postat av: Idda

Tack så mkt :P

2009-10-13 @ 22:08:53
URL: http://ajdiho.blogg.se/
Postat av: rebecka&fanny

tack så mkt :D fin blogg du också :)

2009-10-14 @ 15:11:05
URL: http://saveneknilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0