En alldeles fantastiskt kväll. Eller vad säger ni?

Jag tänker väldigt mycket vad jag egentligen har för klädstil. Alltså jag menar det finns ju massor olika t.ex- Tjejerna som har typ Adidaströjor och jeans, tjejerna som har t-shirt och jeans, tjejerna som har tajts och tröja, tjejerna som har chinos och skjorta. Jaa, det finns massor stilar. Jag har ju mest tajts och någon tröja på mig, just nu är min favoritt tröja min jeansskjorta. Den är awesome!
Jag skulle aldrig ta på mig ett par jeans och en adidaströja. Vet ni varför? Eftersom typ alla har det. Jag brukar göra så att jag gör något till Amanda. Alltså t.ex nu har jag typ 100000 armband på mig. Det kommer jag ha ett tag till jag tröttnar på det. Men det är bra att man hittar någonting som känns som en själv. Och som man trivs i.

Haha, jag tappar tråden un peu! Haha, nu kan ni ju klura ut vad det betyder. Eller nej, det betyder lite grand.
Alltså jag har inte en aning om vad jag har för stil. Linnéa är ju super enkelt att se, hon har jeans och t-shirt fast inte en tråkig stil utan lite mer rockig. Och Frida har en sportig stil. Men jag kanske har en tjejig stil men ändå inte. Jag vet ju inte! Detta gör mig förvirrad. Haha! =)

En sak jag vet iallafall är att jag har en väldigt bra stil. Jag älskar att veta att man har fina kläder på sig!

Haha! Kanske inte en mest vackraste bild på Miley. Men ganska! =)

Peace Out!  /Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0