Jag varnar, lång lista! Men några kanske vill läsa iallafall? :)

Tänkte att ni skulle få lära känna mig ännu mera!

 Fullständigt namn? - Amanda
 Bor tillsammans med? - Mamma, pappa och Anton.
 Husdjur? - Inget.
 Färg på ditt hus? - Vitt.
 När är du född? - 9 April 1995
 Klass? - 8c
 Vilket år tar du studenten? - Öm, ingen aning. 
  Något jobb? - Nej?
 När ska du sova ikväll? - När jag blir trött! :)
 Duschat idag? - Japp!
 Kramat någon idag? - Hum, nej.
 Pussat någon idag? - Nej.
 Vad har du ätit? - Smörgås, pepparkakor och lite godis.
 Dagens klädsel? - Leggins och en vit/beige tröja.
 Dagens sötnos? - Alla snälla! :)
 Dagens roligaste? - Gubben som pratade med mamma och mig på City Gross!
 Har du många vänner? - Ja, jag har så det räcker! :)
 Vem kramade du senast? - Öm, idag har jag ju inte kramat någon, så det måste vara igår. Just det Markus på franskan! Haha, han blev nog lite rädd... :)
 Har du pojk-/flickvän? - Nej! :)
 Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma.
 Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Frida. - Jag funderar på att också vara rockängel imorgon!

FAVORIT:
 Film? - twilight.
 Låt? - Don´t forget - Demi Lovato
 Mat? - POTATIS!
 Dryck? - Juice!
 Stad? - Stockholm är ju alltid trevligt! 
Land? - USA, även om jag aldrig varit där, så vet jag att jag skulle gilla det! :)
 Ämne i skolan? - Hemkunskap! 
År? - Ja, alltså året när jag föddes måste varit ett ganska bra år... ;)

SENASTE:
 Personen du tänkte på? - Oj, det vet jag inte...
 Gången du spydde? - Trevlig fråga... Kommer inte ihåg!
 Gången du grät? - Det var nog ganska längesedan!
 Pizzan du åt? - Min igår! 
Gången du var i göteborg? - Typ i Juni.
Gången du var i stockholm? - Hm, jag vet inte om Skogås räknas som Stockholm, men där var jag för några veckor sedan! Till Stockholm ska jag på Onsdag! :)
 Gången du var full? - Jag är emot sprit.
 Gången du var hög? - Dude, come on!
 Personen som såg dig gråta? - Mamma?

ANTINGEN ELLER:
 Svart eller vitt? - Svart
 Hund eller katt? - Katt!
 Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa!
 Tv-spel eller datorspel? - Jag brukar inte spela tv-spel eller datorspel.
 Svart hår eller blont? - Brunt!
 Blåa ögon eller bruna? - Jag har ju blåa, men på killar är det absolut finast med bruna! :)
 Choklad eller lakrits? - Lakrist.
 Göteborg eller Stockholm? - Stockholm!
 Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt.
 Coca cola eller fanta? - Coca Cola
 Pizza eller kebab? - Kebab.
 Randigt eller prickigt? - Randigt!
 Leva eller dö? - Leva!

ANTAL:
 Personer du hatar? - 1 eller nej det är nog ganska många när jag tänker efter...
 Glassar du ätit på en dag? - Oj, det är nog ganska många!
 Festivaler du varit på/ska på detta året? - Inga!
 Gånger du haft minnesluckor? - Det händer!
 Piercingar har du? - Inga. 
Personer du saknar just nu? - En del.

VEM:
 Ska du träffa imorgon? - Bra fråga!
 Sjöng du för senast? - Jag sjunger ju jämt! :)
 Spelade du tv-spel med senast? - Räknar Sing Star? Isåfall Frida.
Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Den som vill!
 Vill du kasta en sten i huvudet på? - Gheza!
 Förtjänar att dö? - Oh, den frågan var lite väl dramatisk!
 Vill du sova brevid inatt? - Någon trygg person som kan rädda mig från alla spöken som finns i mitt rum! Haha! :)

VAD:
 Gör dig glad? - Allt! :)
 Gör dig ledsen? - Gheza, osanning, dumma människor, fattighet & svält.
 Vad vill du helst göra nu? - Äta Maat!
 Vill du ha nu? - Maat!
 Önskar du dig i födelsedagspresent? - Biljetter till Mileys konstert i England!
 Längtar du till? - Fred på jorden!
 Tycker du om dina betyg? - Ja, det gör jag.
 Ångrar du ditt liv? - Nej!
 Är det bästa som har hänt dig? - Mycket!

Aww Man! Det var inte en kort lista!

Peace Out!  /Amanda

Kommentarer
Postat av: S.

OH SHIIT ! vilken låång lista:O hahah men bra att veta, nu vet jag vem du är iallfall hahah:D



SV: hahah tack, jag vet de e skiiit snyggaa!xd

2009-10-24 @ 20:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0