19 oktober

Hejjjjj  alla glada & Amanda :)

Jag har inte bloggat här på ett tag men det är på grund av att jag har en blogg till och så är det massor i skolan just nu det kanske mina bloggvänner också vet , men lite tid finns det ju alltid över till nått roligt tex blogga ! :)

Först tänkte jag berätta lite om dagen : Vi hade sooooov morgon såå skönt gick upp fixade lite och sen blev det att åka till skolan , dan började med so och vi pratade om morden som hände för 5 år sedan på en pojke som hette muhammed och en tant som hette Anna-Lena Sörensson i linköping ( det finns en sak som är rätt komisk och det är den att våran -Linneas & min- gamla lärare hette Anna-Lena Sörensson fast det var inte hon som blev mördad men man kunde ju tro i bland !! Sen var det fysik och vi pratade om lite saker till provet , jag förstår inte varför hon tar upp nya saker 3 dagar innan provet som kommer med ? aja det är bara att tacka och ta emot och se glad ut :) Sen var det lunch inte så gott men det blev iallafall en pankaka och lite prat !Sen hade vi idrott jag, emma H & emelie- mj flummade ut totalt kul var det iallafall !! Vi blev "Super fniss " som en sa igår på ensam mamma söker ,det är rätt kul att säga att nu är jag "superfniss" (testa) hehe .. på idrotten spelde vi nått vanligt men jag kommer aldrig ihåg vad det heter ... :S sen var det att strässa och ha tyska lyssnade på en hörövning och sen satt jag i grupprum med dom två emeliearna .. och sen var det skönt för då vavr skol dagen slut !!



Amanda tyckte jag skulle skriva om nått jag tyckte var viktigt , det jag tycket är viktigt är att man inte skiter i skolan som vissa gör fast alla är ju inte lika dana dom kanske inte tycker att det är lika viktigt att sköta skolan bra haha det där lät konstigt men jag tror ni fattar vad jag menar .. Jag tycker skolan är det viktigaste nu för det jag gör nu kommer jag få använda hela livet och har man inte skött sig bra i skolan och går ut med dåliga betyg kommer man kanske inte in på dom linjer man vill och då kanske det inte finns några jobb och om man inte har nått jobb så tjänar man inga pengar och då får massa annat folk betala social bedrag eller så lånar man pengar och skapar nya bekymmer så för i helvete glömm inte bort skolan man har 3 år att göra sitt bästa sabba inte den korta tiden det kommer va hela erat liv !!!

Mvh Evelina

Kommentarer
Postat av: Blondinenfrida

jag brukar verkligen inte gnälla.. men detta va det mest obegripliga inlägg jag läst:S ..

(förlåt:)

2009-10-19 @ 21:02:44
URL: http://blondinenfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0