Söndag

Heelloo!

Jag har just märkt hur alldeles fantastisk Don´t Forget med Demi Lovato är. Jag älskar den! Och vet ni vad jag har beställt nu? Disney Sing it Pop hits! Alla bra låtar finns där t.ex, 7 things, Hoedown Throwdown, The Climb, Fly on the Wall, La La Land, Don´t forget, Love Bug, SOS, When you looked me in the Eyes, Burning Up, Let´s get Crazy, Let´s do this, och lite typ Duffy, Cold Play, One rebuplic, Colbie Calliat. Ja, ni förstår hur lycklig jag är!

Jag skriver med senare!

Peace Out!  /Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ja det tycker jag med, men bra för dom som vandrar i naturen:P Allt bra idag?

2009-10-12 @ 13:06:11
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0