Yayy!

Jag tänkte att ni kunde få lära känna mig lite!


1. vad heter du? Amanda.
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Öm, Destiny eller Miley! =)
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Vet faktiskt inte!
4. vilket stjärntecken är du? Vädur
5. vilken årgång är du? 95
6. vart bor du? I Sverige, duh... =)
7. bott utomlands? Nej, men jag skulle vilja
8. flyttat antal gånger? 1 gång.
9. vart skulle du vilja bo? I USA eller England
10. vilken skolklass? Åttan.
11. vad vill du bli när du blir äldre? Dagisfröken eller politiker.

UTSEENDE
 hur lång är du? Ca 165 cm.
 hårfärg och frisyr? Brunt, ganska vanlig frisyr men fin frisyr.
 ögonfärg? Blåa
 mest nöjd med? Mina ögon, mina läppar och mina ben. Och Tänderna
 minst nöjd med? Mina fötter.
 skostorlek? 39
 glasögon? Ja, eller alltså linser.

FAVORITER
1. filmer? Twilight, Hannah Montana the Movie.
2. låtar? Mina favorit låtar är just nu: Obsessed - Miley Cyrus, La La Land - Demi Lovato
3. årstider? Vinter, och vår.
4. mat/dryck? Potatis! Och typ Loka eller Juice.
5. djur? Kissemissar!
6. färg? Svart! Haha!=)
7. parfym? Använder inte så ofta parfym, men ibland.
8. tv-program? One tree Hill!
9. ämne i skolan? Hemkunskap, ibland engelska och svenska.
10. sysselsättning? Spela gitarr, piano och sjunga.
1. vad använder du just nu för jacka? En svart som är super fin!
2. vad använder du just nu för skor? Ett par vita tygskor.
3. favoritfärg på kläder? Svart, vitt, rött, blått, grått.
4. favoritmaterial på kläder? Öm, ingen aning.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En sån där overall med typ fleeze inuti och sedan en mössa med öron på.
6. favoritaffärer? Öm, lite olika.
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Har absolut ingen aning.
8. favoritmärke? Haha, vet inte. Jag gillar inte märken.
9. vad har du för byxstorlek? Öh, alltså jag använder ju inte byxor så ofta. Men jag använder tajts och då har jag väl 36, ibland 38.
10. vad har du för tröjstorlek? Det beror på hur man vill att tröjan ska sitta. Om jag vill at den ska sitta som vanligt 36.
DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Mellan.
2. vilken färg på tapeterna? Jag har bara en fond vägg med tapet, annars har jag vita målade väggar.
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Vitt, grått och svart.
4. favoritmöbel i rummet och varför? Min garderob. Duh, mina kläder är ju där i!
5. vad vill du ändra där inne? Kanske lite större. Lite trångt nu när pianot står där inne.
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? Japp.
b) video/dvd? Nej.
c) dator? Ja.
d) stereo? Ja.
e) telefon? Mobil?
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Min grannes hus. Och min trädgård.
8. vad gör du oftast i ditt rum? Soover, gör läxor.
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Missan. Haha!
10. favoritpryl i rummet? Min garderob!
BLANDAT
1. vad heter din morfar? Gösta!
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? Nycklar, Ipod
b) skolväska just nu? Papper, böcker
3. vad är du beroende av? Kläder, Miley och Maat!
4. vilket land kommer du i från? Sverige!
5. vilken sorts lypsyl använder du? Ööööh? Vet inte..
6. vad tror du på? Att alla männsikor kan bli snälla.
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Alltså jag har inte så bra koll på det där.
8. vad köpte du senast? Hm, just det. Goodis!
9. har du nåt husdjur? Nej.
10. vad bor du i? I en villa.

Peace Out!  /Amanda

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0