Doo Da Doo Life is good!

Nu ska jag snart duscha sedan ska jag läsa i min Frankenstein bok. I svenskan så läser vi klassiker och jag har redan läst Oliver Twist och jag vill ha MVG så därför måste jag läsa en till bok. Och jag var så smart att jag valde Franskenstein. Alltså ärligt talat är den riktigt tråkig. Men jag ska läsa den. Ja, det ska jag! Sedan ska jag tänka ut lite saker. Inga viktiga saker för er kanske, men för mig. Och sedan ber jag till gud för en sak, (även om jag inte tror på gud), att det är sant det alla pratade om i Fredags. Jag kan tyvärr inte skriva det här eftersom jag kanske sårar andras känslor då. Men mina känslor såras iallafall inte om det är sant. För då är livet Doo Da Doo Life is freaking amazing! Istället för bara Doo Da Doo Life is Good.



Peace Out!  /Amanda


Kommentarer
Postat av: Mia

okej, själv tycker jag inte om kenza :p Så tycker det var helt rätt att Foki vann :)

2009-10-18 @ 19:39:25
URL: http://miizing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0