Can´t you see I´m just an ordinary girl?

Zzzzz. Jag. Är. Trött....

Men ska forsöka skriva en liten samanfattning om dagen.
Idag var det ju maskerad i skolan, eftersom jag inte har några bilder än ska jag försöka att beskriva vad jag hade på mig och såg ut. Jag och Frida var så kallade rockänglar. Jag hade en svart body, en svart korsett, svarta strumpbyxor och en svart kort kjol. Sedan tuperade jag mitt hår och målade mina ögon suupersvarta och mina läppar svarta. Till det hade jag ett par rosa vingar. Haha! Det var så kul! :) Dagen började med ett engelska prov. Inte det bästa sättet att börja en fredag på precis... Sen gick dagen riktigt låångsamt.

Duktiga Amanda har just bakat en pizza som hon ska sätta in i ugnen!

Peace Out!  /Amanda

Kommentarer
Postat av: Danne

Men bjud mej på pizza då!!:D

2009-10-23 @ 20:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0