ARG!!!! :@

Ge mig ett H!
H!
Ge mig ett E!
E!
Ge mig ett J!
J!
Vad blir det?
HEJ!
Och vad skulle Linnéa säga?
YOO!!!!!!!

Japp det är jag som skriver igen.. :) (Bra början ja vet ;D)

Just nu är jag VÄLDIGT arg! Igår hade jag träning, jag går på gymnastik och allt gick jätte bra tills vi kom till det sista vi skulle göra för dagen. Jag tänkte bara göra en vanig rondat på vårat nya airfloor, för er som inte vet vad det är så är det ett uppblåsbart golv som man får mer stutts av. Då trampade jag snett. Så jag kan typ inte gå på min fot idag. Jag kan stödja mig lite på det men jag kan inte böja det... INTE KUL! Det var ju tvunget att hända i går med bara för att vi ska till T1-hallen idag. BAJSSSS!!!!!

Förlåt men ska bara testa om jag fattat idag..



Men hoppas att ni har det bättre än mig så hörs vi i morron hoppas jag!

Varma kramar Linnéa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0