Freaky Friday!

Jag är ledsen att jag inte bloggar så mkt men jag pluggar och när jag väl sitter framför datorn så har jag som en liten serie som jag tar.

Innan jag börjar så ska jag bara berätta lite.. Jag har hört att kissie,dessie och paow inte tycker att man ska skriva namnet på den som man gillar, inte för att jag bryr mig men jag tänkte försöka göra en liten rolig sak av det.. Det kanske inte blir så roligt men endå... Jo jag gillar en kille men eftersom jag inte kan skriva hans namn så får jag komma på ett liten smeknamn till honom och eftersom han är den mest underbara, supersöta, gulliga, perfekta, smarta, roliga, fina, romantiska, galen, konstigt söt, bäst så tänkte jag kalla honom mr. Usgpsrfrgkb. :)

Ja alla fall tillbaka till min lilla serie... Jag börjar med att kolla på mr. Usgpsrfrgkb dailybooth, sedan mr. Usgpsrfrgkb twitter. Efter det kollar jag på vår blogg om något laddat upp något nytt inlägg, sedan en annan blogg som mina gympa lärare har. Sen blir det youtube en lång stund.. Om jag hinner blir det bdb och andra bloggar... Men nu får ni ett bra inlägg som både innehåller humor (?) och information och kanske lite till för jag är ju inte klar än.. ;)

Idag var det en lång dag.. Redan när vi satt och åt mat så tyckte både Niclas och jag att det hade tagit jätte lång tid.. Typ en halv dag. Det kanske berodde på att vi hade prov innan... Men i alla fall, sedan hade vi språkval. Och det är inte kul men jag samtalade lite med mina gamla klasskamrater :) Sedan matte och hur kan man palla matte när man redan är jätte trött? Kan någon förklara det för mig!?! Men dagen är inte slut än förstår ni, nej vi ska ha en lååååååååång svenska lektion med.. Men EFTER det slutar vi! Då fick jag mina omdömmen ( tror det heter så) Och hade inte så bra där tycker jag...

Men nu är jag på bra humör igen för jag lyssnar på en jätte rolig låt :) Förlåt om vissa tycker att den är lite opassande men det är rolig tycker jag :)



Oj vad mkt det blev idag ;D
Varma kramar Linnéa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0