Detta fält måste fyllas i, förstår ni.

Jag sitter här och funderar på vad jag ska ta på mig imorgon. Jeans eller tajts? Jag känner nog för svarta kläder imorgon men med kanske lite röda naglar.

Nu har jag tänkt lite här också. Demi, Miley och Selena är ju tre tjejer som har en nästan likadan karriär. Men dem är ändå så olika. Själv tycker jag att Demi är bäst av dem på att sjunga. Lägg märke till att jag är ett stort fan av Miley. Ändå tycker jag Demi är bättre på att sjunga än henne. Men Miley är en mycket bättre skådespelerska och mer musikalisk än Demi. Och Selena vet jag inte riktigt vart hon ligger på min lista. Hon är helt enklet inte så jättebegåvad kankse.
Ja, kortfattat menar jag att Demi är sjukt bra på att sjunga. Men Miley är en bättre skådespelerska än henne.



Peace Out!  /Amanda

PS, jag kan redan varna er nu att det inte kommer bli många inlägg av mig nästa vecka. Vi har massor i skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0