Ååh, Amanda känner doften av champinjoner!

Hej! :D

Vi ber om ursäkt för att ingen bloggade igår. Eller jag gör det i alla fall, men jag tror Linnéa gör det också. Jag vet i för sig inte om Evelina fortfarande bloggar här eller om hon bloggar på sin andra blogg. Kan vi få ett besked om det tack? :D

För övrigt har duktiga Amanda räknat matte i en timme idag. Ja, på en lördag. Men jag hade tyvärr inget val, eftersom om jag inte skulle ha gjort det skulle jag inte få godkänt på provet på onsdag. Blä på matte!

Och Linnéa, jag kom ju på att ingen av oss klarade "Operation röra du vet vem". Men vi försöker igen på måndag, tycker jag! :D

Peace Out!  /Amanda

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0