17 november.

Hej!

Ska alldeles strax börja med läxorna. Tänkte bara blogga lite först.

Imorgon ska jag klippa mig, jag är jättetrött på mitt hår! Jag har länge funderat på att klippa en hel lugg. Ni vet, en lång, lite halvtjock lugg. Det är så fint! Så, det har jag bestämt mig för. Lugg ska det bli! :D Skönt att förändras lite.

Skolan idag har varit som vanligt, jag har varit glad, arg, ledsen och åter glad igen. Eller okej, det kanske inte var som vanligt. Jag brukar oftast inte vara särsklit ledsen. När jag tänker efter var jag nog inte ledsen utan bara så himla arg.
Jag är glad över att jag har Jonas som klassföreståndare. Han är så bra, förstående och snäll! :D

Peace Out!  /Amanda

Bara 1 månad kvar... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0