Skön Lördag!

EEY YOO!! Linnéa här ;D

Det är sååå skönt med lördag! Men det kommer inte bara vara en skön slappar helg detta, nej,nej. Idag måste vi åka och köpa något till mina underbara gymnastik lärare som har stått ut med mig i ännu en termin.. :) Och på Söndag så ska jag träna, det är julavslutning.. :( Tråkigt...


Nu sitter jag och lyssnar på The Beatels "Here comes the sun". Den är så mysig! Kanske en låt att spela med The Renesmees? Om man gör om den lite till vår egen! :D



Men snart måste vi börja på vår egen låt! Vi får hitta ett sätt att bli inspererade (rätt stavat?) på!

Jag har funderat lite...Tänk er att en jätte jobbig person ska flytta, och ni är ovänner. Skulle ni då vilja vara ovän med denna person när den åker? Det skulle inte jag, jag skulle få skuld känslor, för att jag hade varit så taskig och dum när jag vet att denna person hade det svårt i sin uppväxt...
Jag vet inte hur jag ska göra för även om denna person är jätte jobbig så vill jag inte "Skiljas åt" som ovänner...
Jag får tänka lite på hur jag ska göra...

Varma kramar er Linnéa♥

Kommentarer
Postat av: julia

Åh, den låten är så bra! :)

2009-12-06 @ 13:01:48
URL: http://juliawilberts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0